torsdag 19 november 2009

Torsdag!

Jag & C för snart 1 år sedan.
Sitter här med te koppen, fy vad gott det är med te
speciellt på kvällen! Dagen har som vanligt varit riktigt grå och då gäller det att man pysslar om sig själv lite extra.

Har lagt en mask och man känner sig genast lite piggare.
Man får inte glömma att lyxa till det lite i vardagen, tända mycket ljus och ta ett skönt bad är ju bra härligt.

Å vad jag saknar ett badkar, imorn ska jag faktiskt ut till farmor och låna hennes.
Har jag riktigt tur så kommer hon även med en drink åt mej.

När man jobbar med att "ta hand" om andra männinskor/kunder så är det oxå väldigt viktigt att ta hand om sig själv.

Personligen så vet jag inget bättre än att gå till frissan, bara få håret borstat är gudomligt skönt för att inte tala om skalp massagen.

Imorn är det fredag igen och helg.
Ska bli skönt men mycket som jag vill hinna med.


natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen