måndag 10 maj 2010

Monday!



Dåliga uppdateringar jag vet, men jag har helt enkelt haft fullt upp!
I lördags var jag och pappsen ut till valbo och hittade äntligen en kohud, som jag väntat.
Nu är det bara byte av gardiner och lite små saker som fattas.
Sen blev det en sväng ner på brända med Caroline, alltid mysigt att gå ner och sätta sig sådär. Dessutom var det cruising på stan, och mycket gott om folk.

Igår var jag på 1 års kalas hos sötaste Amelie, super trevligt. Passade även på att fira Jenny då hon fyller nu på söndag. Det bjöds på smarriga tårtor som värdinnan bakat.
Köpte ett par jätte söta jeans leggings och ett sött linne med broderier på till Amelie.
Tänk så mycket sött det finns, kan ju säga att jag hade beslutsångest.. man skulle ju kunna handla hur mycket som helst.

Snart får även min tremänning Emma en liten krabat, ska bli så kul att se det lilla livet.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen