måndag 19 april 2010

Måndag kväll!

Vilken härlig dag det var igår. För en gångs skull tog jag mig en välförtjänt sovmorgon.
Sen bar det iväg på en långpromme ut till haga med Simon, vi stannade till och köpte oss en glass i vårsolen, vilket kändes som ett måste. Blev en promme hem igen sen och det var så skönt att vara ute en hel dag.

Däremot har jag varit helt slut idag, tror till min stora fasa att jag är lite pollen allregisk också då det bara rinner i ögon och näsa.

Världen är bra liten, hade en kund idag och mitt i en konversation kom vi på att hon hade varit vikarie i min klass i 1:an i 3 veckor.. ingen av oss kände ju såklart igen varandra från det men ändå. Tänk om jag vetat att jag typ 19 år senare skulle sitta och göra en ansiktsbehandling på henne..

Fick precis ett mess av mamma, hon får ev flyga hem först på torsdag. Allt är fortfarande osäkert dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen