torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag!


Idag är det skärtorsdag och 1:a april.
Det blir jobb till 17.00 idag och sen är jag ledig i 4 dar, i can´t belive it!

C kom iaf hit i tisdags kväll, vi hade ju som sagt inte setts på evigheter och som vanligt blev det bara en snabbis. Vi gick hem till pappa så att han fick bjuda oss på sin latte special, som för övrigt är hur god som helst. Sen satt vi där och prata gamla minnen. Vad slår det lixom?

Från det ena till det andra så i söndags när jag hade prommat ut till mormor och morfar kom pappa och hämtade upp mig för vi skulle fixa en massa i min dator. Iaf så skulle jag springa upp en snabbis och hämta datorn. Och av gammal vana slänger jag på mig lite rouge, ja jag såg ju så blek ut och lite färg gör ju susen.
När jag kom ner igen såg jag pappa med ett stort flin på läpparna.
- ja, nu fattas bara prickarna på näsan då!

Han är en sån lusigkurre ibland.

Ha en fin dag alla!

PUSS

2 kommentarer:

  1. Haha gumman, rolig din papi är! Kanske ska dutta på lite prickar till i morgon kväll då? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, Stefan då X)! Han vet precis vad en dotter vill höra ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen