torsdag 7 januari 2010

Back to reality


Då var allt som vanligt igen, tillbax på jobbet och det känns bra!

Men skönt ändå att det är fredag imorn.

Känner att det måste hända något snart, vet inte alls på vilket plan jag menar men känner mig bara aningen rastlös på något vis.. det visar sig.

Skulle sitta fint med en resa någonstans. Lite distans.

Lotta & Erik kommer hem idag ifrån Egypten, så härligt för dem att ha fått lite sol.

Appropå något helt annat så hittade jag en bild på när jag klippte mitt hår för några år sen.. hjälp.



Ha en mysig kväll nu för det ska jag ha :)

2 kommentarer:

  1. Men GUD, var det verkligen sådär kort?! Det missade jag helt :) Jag kan rekommendera Nya Zeeland för lite distans ^^

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag fick en chock när jag såg bilden. Hade förträngt riktigt hur kort det var.
    Ja, det kan jag tro..:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen