torsdag 28 januari 2010

Dålig uppdatering jag vet, men jag har helt enkelt inte haft tid.
Jag har införskaffat mig en ny tv bänk, va på Ikea med Mami och Matte i tisdags, så på tisdags kvällen höll jag på att montera ihop den..
Igår kom Pappa, Marina och sötaste Maggan hit.. Maggan verkade storm trivas i min säng och rullade runt och gjorde små ljud, så gulligt.
För övrigt så tror jag att de spökar i källaren, ja i mangel rummet. Jag kände mig väldigt iaktagen. när jag var där igår.. uscha.
Caroline har precis varit här och hämtat en bokhylla, skönt att bli av med den, då jag inte har speciellt mycket plats över så där ändå.

Mycket jobb som vanligt, men vem klagar.. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad som har ett bra heltidsjobb där jag trivs. Speciellt i dessa tider.

Imorn blir det middag på Helt Enkelt, så nu blir det lite vård av mig själv innan sängen.

Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen