tisdag 12 januari 2010

Tisdag


Jag håller på att laga flygande jakob, matlådor till veckan.

Jag gillar faktiskt att laga mat.. vore ännu roligare om jag hade ett stort fint kök.

En utav mina favorit tv kockar är absolut Nigella.. allt hon gör ser så himla gott ut, och hon gör allt med sådan stilfullhet, och det märks verkligen att hon älskar det hon gör. Nummer två på listan är Lejla, hon är så söt och glad jämt. Fick hennes kokbok "a piece of cake" utav Simon förra julen.

Om jag ska nämna en manlig kock, så är det Morberg.. främst för att han inte är så tokig att titta på. Därför köpte jag den kokboken till pappa i somras.


För övrigt så har jag varit på Mocca och tagit en fika med Lotta ikväll, det är så mysigt där.



5 kommentarer:

  1. Härligt med matlagning tycker jag med! Men gumman...Moberg heter han och inte Morberg hihi! Det är inge mor he he! Sötis!:D

    SvaraRadera
  2. Nej du, han heter visst Morberg.. googla får du se! =)

    SvaraRadera
  3. Hihi, nu är det verkligen dags att du går ut och raggar lite Linnéa! Jag börjar se ett visst mönster i dina inlägg som nästan alla handlar om snygga karlar ;) Hihi.
    Det är jättekul att laga mat! Och du som är så duktig på det och brukar duka så fint och allt. Unnar dig verkligen ett större kök :).

    SvaraRadera
  4. Hahah, är du säker? Jaaa, jag måste googla! Ja då har jag fått nå fnatt haha, fy skäms på mej hihi! Håller me Lotta gumman! Vi ska se till att du får nån á la Brad Pitt! Dock kanske inte den metoden som du gjorde Lotta (ragga på toan och ville ge ut nummer haha)!!

    SvaraRadera
  5. haha ni är roliga ni =)
    Ja annars har jag ju som sagt vänner som raggar åt mej! ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen