onsdag 30 december 2009

09.12.30


Hej Hopp!

Snart är det nytt år! Jag har inga nyårslöften, däremot en del saker jag vill förbättra under år 2010! (nyår är överskattat)


Igår var jag ut till valbo med farmor, fick ett jätte fint nattlinne av henne med matchande trosor. Sen handlade jag lite strumpor & sånt nödvändigt. Vi var även in på ikea en snabbis och köpte lite ljus & några ramar.


Idag sprang jag ner på stan en snabbis för jag behövde verkligen en mössa, fick med en bas tröja från MQ oxå.


Sen var jag & SolBritt på en promme i bourlongern, is kallt men så fint.
Efter det så gick vi hem till Sonia som bjöd på en super god köttfärssås, och efter det så kollade vi på bröllopsduellen som var en riktig tjej film :)
Super trevligt!


Nu ska jag kolla lite nyårs recept tills imorn och sen så ska jag ge min hud FUKT, för den håller på att spricka i ansiktet nu.


Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen