onsdag 2 december 2009

Onsdag!


Då va man hemma igen, jobbade till 19 idag då jag hade Anja på ansiktsbehandling.

Sen passade jag på att göra en syra behandling på mig själv oxå :) När man varit sjuk en hel vecka känner man sig allt annat än fräsch!

Imorn ska jag få en överaskning av mamma, i efterskott sen jag fyllde.. gissar på att det blir någon teater el så, spännade!

Helt sjukt att jag inte vet vad det är än eftersom mamma har så lätt att försäga sig, och jag är så nyfiken.






Igår invigde vi min nya tv, det blev four christmases med Vins Voghn och Reese Whitherspoon,
trodde att den skulle va bra mycket bättre än va den var faktsikt. För hysterisk och för lite kärlek.




Nu ska jag ladda inför morgondagen och fortsätta kolla på bonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen