söndag 13 december 2009

3:e advent & Lucia
















Hej Hopp!










Igår åkte jag som sagt till släkten i Hemlingby på kalkonmiddag, super trevligt var det & god mat som alltid. Alltid så kul när alla är samlade. Sen tog vi taxi hem runt 12.










Vaknade tidigt imorse för att jag skulle ut till haga och snygga till mormors väninna Birgit.





Fick en påse lussebullar som hon hade bakat och även en försenad födelsedags present, så himla gulligt jag blev nästan lite tårögd.










Efter det blev det bio med Alva, vi såg new moon.. där det ett tag bara sprutade tårar.





Tror jag börjar bli känslig så här på äldre dar.










Sen åkte jag med Helena till maxi för o handla. För att sedan snygga till kusinen en snabbis innan han åker till Usa.





Och sist men inte minst så gick jag över till Helena för att kolla på den 2:a delen av Johan Falk.





Vi satt som klistrade framför tvn så spännande var det.










Nu blir det kudden. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen