torsdag 10 december 2009

Torsdag!

Hej! Igår gick jag över till Helena för att kolla på Johan Falk, hade aldrig sett de filmerna förr. I början va den bra seg men sen blev den faktiskt riktigt bra, så nu vill ju verkligen bara se mer!


Full fart på jobbet, tror inte jul handeln har kommit igång riktigt än, vi har ju alltid mycket folk.. men i nästa vecka tror jag de kommer bli ännu mer.
Lotta kom förbi en sväng på lunchen med lite smycken som jag ska få låna till Mikas fest, så gulligt.


Sen har jag varit hemma bara, ringt samtal till alla som man ska ha tid o ringa och det tar ju ett antal timmar det.


Kusinerna kom förbi en snabb sväng, de hade aldrig varit här förr & Bill tyckte att jag bodde i en halv lägenhet.. haha

Nu ska jag kolla lite på mammas pojkar.


PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen