söndag 6 december 2009

2:a advent!


http://www.youtube.com/watch?
v=kmdqt5nCH88




God morgon!



Helgen har varit lugn, igen.. hahah




I fredags kom Caroline hit o vi kikade idol o hade lite fredagsmys, fick även ett jätte fint linne från Banana republic av henne! Kikade även en sväng på skavlan, han har sjukt bra program. Önskar jag hade följt alla avsnitt.


Igår va det jobb som gällde. Efteråt sprang jag ner på stan o skulle hyra flickan som lekte med elden, men den va såklart slut :(




Blev istället Twilight, jag är nog den enda som inte sett de filmerna.. så jag tänkte väl ge den en chans. Förstår verkligen att alla små tjejer tycker om den. Personligen har jag lite svårt för det här med vampyrer men jag tycker att kärleks historien emellan dem va super fin!




Idag är vi bjudna på fika hemma hos Helena som fyller hela 24 år idag, GRATTIS!


Får se vad dagen har att bjuda på tills dess.


Nu ska jag äta tomtegröt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen