måndag 8 februari 2010

bättre sent än aldrig gnällspikar ;)

Här kommer då helgens uppdatering:

Fredag: Kvällen spenderades med Lotta & SolBritt, vi köpte kina mat, godis och kollade på The Secret filmen, det var super mysigt. Vi hade dock behövt sitta helt tyst och konscentrerat.. vilket kan vara svårt i vårat sällskap ;)

Lördag: Tog mej en liten sovmorgon, begav mej in till Bodins och köpte färska frallor för en sen frukost hemma hos farmor. Vi hann med en hel del, åkte därifrån runt 6. Men det var trevligt det med. Passade även på att låna hennes badkar. Sen var jag bara hem o vände för att gå över till Jessica & Andreas, Lotta, Erik & SolBritt var oxå där. Vi käkade och kollade på melodifestivalen.

Söndag: Åkte ut till mormor & morfar rätt tidigt, va nog där till elva redan.
Jag hade ju bestämt att jag skulle laga mat till dem.
Så jag och morfar gjorde sällskap till konsum för att inhandla de nödvändigaste. Han berättade för personalen & alla tanter vi mötte på vägen att de hade fått en egen kocka, dagen till ära..
Jag prövade iaf ett nytt recept och det blev Morbergs Lasagne Bolognese.
Tror det vart ganska lyckat då de tog om flera gånger, morfar tyckte dessutom att jag skulle sadla om till kock.. haha.
Chanel var på sitt allra bästa humör tror jag, hon kan ju vara aningen lynnig.. Jonas kom han med sen och då blev hon gladare ändå.
När jag hade spenderat verkligen hela dagen därute så kom pappa & marina o hämtade mej. Vi kollade film och det blev rätt sent. Så den här dagen har jag kännt mig ganska slut.
Jag är dessutom inte helt bra i halsen, men det går nog över.

Det var den helgen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen