onsdag 10 februari 2010

Tips!



När det kommer till hudvård så finns det ju miljontals olika hudvårds märken. Produkt djungeln ökar bara mer och mer, så det är inte lätt att veta vad man ska ha. Tyvär så blir det ofta så att man köper på sig en massa produkter som sedan bara står och samlar damm. Ett tips från mig är att söka proffesionell hjälp, om du är ute efter bra hudvård. Gå till en hudtearapeut som vet vad just du behöver.

Mitt favorit märke som vi även har på jobbet är Exuviance. Tycker att det är toppen.
När jag utbildade mig till hudterapeut så hade vi även det märket på skolan, och på skolsalongen.
Det är ett medicinskt- dermatologiskt företag som utvecklas av det amerikanska företaget neostrata De har över 80 världspatent på sina produkter.
Exuviance används av hudterapeuter och hudläkare i mer än 55 länder.
Det är en enkel och mycket effektiv hudvårdsserie som ger fina resultat.

Personligen så tycker jag att det är jätte viktigt att ta hand om sin hud ordentligt.
Vi borstar ju tänderna och går till tandläkaren. Är inte huden i ansiktet minst lika viktig,
man har trots allt bara ett ansikte.

2 kommentarer:

  1. Ja, Exuviance gillade jag verkligen jättemkt baby! Ska ta och köpa mig ett helt kit av dej sen! Du får skräddarsy ett kit åt mej sen! :D Det är så svårt att veta vad som just passar en själv. Vissa har man ju hört reagerar något enormt på vissa produkter. Beror det på att man är extra känslig lr?

    SvaraRadera
  2. Såklart jag gör :)
    Ja, det kan ju bero på att man är extra känslig, eller att det är fel typ av produkter.. alltså att man tex. köpt för fel hudtyp.. men det kan ju oxå bero på att man använder dem fel osv.. :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen