onsdag 3 februari 2010



Jahapp, då var sista Johan Falk filmen avklarad, kom nyss hem ifrån Helena.
Kommer det flera filmer?

Jobbade lite senare idag, gjorde en syra behandling på mamma.
Och idag har det oxå varit sjukt mycket på jobbet.. imorn är det redan torsdag.
Veckorna bara rusar förbi.

I Helgen ska jag ta det lugnt. Ser verkligen fram emot det.
Jag ska åka ut till farmor och hjälpa henne att bli lite finare, då det betyder så mycket för henne.
Sen ska jag även (om det blir fint väder) ta en promme till Mormor & Morfar.
Morfar har börjat känna sig yr, och jag blir ju så orolig.
Dom har funnits där & ställt upp för mig hela livet. Nu är det min tur att finnas där för dom.
Båda fyller 82 i år, och det märks bara det sista året att dom inte alls har lika mycket ork längre.
Morfar har alltid varit i farten, men nu ville han inte ens följa med på kryssning och köpa vin, då är det illa, han älskar vin. Det är ganska få förunnat att ha en sån fin kontakt som jag har med mina morföräldrar. Och jag är grymt tacksam.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen