lördag 20 februari 2010

Lördag!



Usch! Vad skulle jag ut i det här vädret o göra?
Fast skönt att få lite uträttat, fick ju pres kort på make up store av Simon i julklapp.
Hittade lite nödvändigheter.
Skulle igentligen ha träffat bästaste Jenny och gobitarna idag, men de blev sjuka.. så tråkigt.
Hade verkligen sett fram emot o träffa dem idag, men huvudsaken de blir friska nu.

Senare idag kommer Alva och hennes kompis hit, hon ringde i veckan o ville så gärna att jag skulle plocka deras ögonbryn, och självklart fixar jag det. Mycket hellre än att dom försöker sig på själva.
Av egna erfarenheter så vet jag mycket väl hur illa det kan sluta..
Sen ska vi ha lite mys, för imorn åker vi på kryssning.
Japp, Birka Paradise.. kryssningar är inte min grej riktigt, flyger mkt hellre.
Men det ska bli kul iaf, då vi är ett gäng som åker.
Det jag ser fram emot mest är att handla i taxfreen. Ska bla inhandla diorshow mascaran, det är den bästa som finns, har provat en del om man säger så och jag går alltid tillbax till den. Sen blir det nog en del läppglans, säkert oxå från dior.. de är så bra och fint lyxiga.
Sen ska det faktiskt bli lite skönt att vara ledig på måndag, har jobbat som en tok nu.

Puss!

1 kommentar:

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen