söndag 14 februari 2010



Glad Alla Hjärtans Dag! Hoppas ni haft en riktigt mysig dag.
Det har ju varit underbart fint ute idag.
Min dag har varit lugn, skönt det oxå ibland. Hade lite planer men nu fick jag tillfälle att läsa ut en bok jag lagt på hyllan ett tag: Paulo Coelhos -Veronika bestämmer sig för att dö.
Den var bra, gillar hans sätt att skriva.. och jag tror att antingen gillar man det eller inte alls.
Det har dessutom gjorts en film av den, vet dock inte om den kommit ut än. Men den ska jag se iaf.
Nu blir det Dirty Dancing!

2 kommentarer:

  1. Slog också över till Dirty Dancing en stund, till Mattias stora förtvivlan! Men han löste det ganska bra genom en kommentar om att Baby var sexig, varpå jag genast slog över igen :)

    SvaraRadera
  2. Haha, kommer ihåg hur gärna man ville vara baby förr i tiden, Johnny är ju så himla het!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen