fredag 19 mars 2010

död med bröd

Fredag kväll och jag är död.
Det har varit sjukt mycket på jobbfronten den här veckan, vi håller på att bygga om lite och det har varit både pension och barnbidrag, därav fullt upp.
Gillar verkligen att jobba heltid, jag trivs toppen på mitt jobb och är så glad att jag har det.
Dessutom gillar jag verkligen att jobba när jag ändå är igång.
Men ikväll är jag trött.

Den här kvällen blir dock super lugn, och det är jätte skönt.
Sitter och tittar på skavlan, nu är det en intervju med plura.
Då jag ända sedan jag var superliten alltid hört Eldkvarn (bandet plura var med i) spelas på hög volym i cdn hemma känner jag till musiken en del om jag säger så.
Både mamma och pappa älskade Eldkvarn. Och visst en hel del annan musik oxå. Men Eldkvarn har alltid funnits med på något sett.


Imorn ska jag och pappsen in på telia och köpa mobil, om det blir en ny iphone eller ej visar sig imorn. Sen blir det en fika med Lotta och sen ska jag ev träffa Jenny och pluttarna.
Vill inte planera in för mkt, sånt är bara jobbigt :)

Puss!

2 kommentarer:

  1. Plura <3 Har du kollat in hans matprogram? Flummigt och härligt :) (och lägg märke till klockslaget nu, det är inte alla som har läsare klockan tre på natten :))

    SvaraRadera
  2. Nej jag har ju inte det, men det ska jag absolut göra :) Helena nu får du allt en stjärna i kanten, fortsätt så :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen