lördag 27 mars 2010

Morning!


Vaknade och var helt borta imorse, jag var nånstans i Italien och det var fiskar med minns jag. Så när klockan ringde visste jag inte riktigt vad som hände. (Men jag vet, jag får ju faktiskt skylla mig själv lite. Jag menar vem ställer klockan på 07.00 en lördags morgon för att gå ner i tvättstugan om man nu inte måste.)
Hade en otroligt djup dröm och sömn inatt. Det måste ha varit det glas rödvin jag drack igår.
Jag hade nämligen syrran och Simon på en liten middag. Syrran som bor i Sthlm har levt ett par veckor utan spis. Hon har en sån där gasspis och nu har det blivit nått strul. Då hon även är vegetarian och student så har hon alltså inte levt så glamouröst på mat fronten.
Det blev quorn filéer med klyftpotatis och soltorkade tomater med en fetaost creme och sallad.
Maten var tydligen ganska uppskattad oxå, då hon fick ihop mmm efter varannan tugga.
Till efterrätt blev det kladdkaka med grädde.

Snart kommer Caroline och hämtar upp mig för en lite tur till Dollar och sen ner på stan för en liten lunch!
Ikväll blir det Bio med Helena, vi ska se Farsan! Ser jag fram emot!

Ha en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen