måndag 8 mars 2010

Tröttast.nu


Guuuuuud vad jag har varit trött idag! Känns som att jag har partat en hel vecka vilket jag inte har. Det har varit så mycket i helgen så jag har knappt hunnit sitta. Somnade dock i 15 min på mormors säng igår i sällskap av Chanel. Hela eftermiddagen spenderades i Hemlingby. Min faster är otroligt duktig i köket. Trevligt var det iaf som vanligt.
Dagen på jobbet har dessutom varit ganska lugn för ovanlighetens skull och det gör ju inte direkt tröttheten bättre.

Har suttit och kikat runt på lite prydnadskuddar, mio har några riktigt fina. Vill göra om en massa i lägenheten nu, det ska bli lite lyxigare med lite mer attityd. Nu känns det helt plötsligt ganska mesigt.
Snart är det spårlöst :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen