torsdag 25 mars 2010

Torsdag!


Igår va jag ju hos Anja. Skulle kunna gå till frisören varje vecka.
Farmor brukade alltid gå och lägga håret förut, ja det gör hon än idag.
Men förstår ni, bara att gå till en frisör nånstans och få det stylat och tvättat. Istället för att göra det själv.
Är dock inte överförtjust i klippningen, det känns alltid så kort på en gång.
Men bra mycket ljusare är det nu, tror igentligen att jag föddes blond.

Den här veckan har som vanligt gått för fort, fast jag klagar inte.
På onsdag nästa vecka åker Susanne som jag jobbar med till Thailand i 2 veckor, kanske hur härligt som helst!
Det är på tiden att jag oxå tar mig en tripp till solen snart.

Ikväll blir det kalasfirande för min kusin Matilda som fyller 18.
Och det bjuds på våfflor, ni vet väl att det är våffeldagen idag?!

Nu blir det snart jobb!

En härlig dag önskar jag er!

1 kommentar:

  1. Ja vore jättehärligt att kunna gå till frisören en gång i veckan, men undra om det kanske skulle förlora sin känsla av lyx då? Ha en bra dag du också hjärtat!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen