söndag 14 mars 2010

Hemma igen!


Jaha, då var den här helgen snart slut.
Kom hem för en timme sen ungefär, och precis när jag går förbi polishuset och ska över övergångsstället, vad händer då? Jo jag flyger rakt fram och slår i knät. Det va superhalt där men som tur va så fick jag bara ett blåmärke. Hoppade upp som om ingenting hade hänt.. man känner ju sig alltid så dum när man ligger där haha.
Helgen hos syrran har varit mysig!
Jag unnade mig lite shopping oxå och det blev bla. en ny DKNY väska, ett lipgloss från MAC (lipgloss kan man aldrig ha för många) och lite annat smått o gott.
Skönt att vara hemma igen dock.

Kvällen blir lugn, jag ska kolla på kalla fakta 19.20 och sen har jag hyrt en film jag ska se.

LOVE!

3 kommentarer:

  1. Hihi, det är inte lätt när det är halt ;)! Kul att du fick lite shoppat i Sthlm! Ha en supervecka baby!

    SvaraRadera
  2. Jag hatar när man snubblar eller ramlar när man är ensam, känns ju dumt att skratta åt sig själv också... PÅ gymmet häromdan ramlade en tjej på springbandet, det måste ha varit PINSAMT :)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja men man kan ju aldrig låta bli att skratta åt nån som ramlar, ser ju så roligt ut. Tror det är dax för mig att skaffa broddar ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen