söndag 21 mars 2010

iphone


hej hopp! Vaknade imorse av nackspärr och snö jippi!
Ändrade planer idag alltså.
Igår var jag ner på stan med pappsen och köpte ny mobil, och ja det blev en iphone.
Sen blev det en lite shopping runda på stan med Lotta, vi träffade även på Lovisa så hon följde med oss till waynes för en liten lunch med skvaller och tjejsnack, vilket var super trevligt!

Sen blev jag upphämtad för pappsen skulle fixa allt med min dator & inställningar av iphone. Vilket tog hela dagen.. tur att man har en sån kunnig pappa!

Nu blir det en del pyssel.

PUSS!

5 kommentarer:

  1. Så det blev en I Phone, gud vad kul för dej gumman! Det kommer bli din nya lilla leksak hihi. De är ju så sjukt bra de där telefonerna! Puss puss!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att du också har en blogg!! Gud så snygg du är på bilden! Jösses kvinna du är som en docka :) Var supermysigt att fika, tänk vilken tur att jag träffade på er pinglor på stan :) Hoppas du blir nöjd med nya telefonen nu!! Puss & Kraaam!

    SvaraRadera
  3. något avis måste erkännas, kanske får låna den någon gång i utbyte mot min, det är en sony ericsson k610i, ingen pekskärm, något repig, trögstartad och begagnad efter morfar, funkar fint annars!

    SvaraRadera
  4. Jätte kul att du kikade förbi Lovisa :) det får du göra oftare! Du är så gullig du, det var jätte kul att ses!! Och dina skor var super snygga! puss & kram

    SvaraRadera
  5. Isa: såklart vi kan bytas.. om jag får låna din mac, deal? =)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen