torsdag 18 mars 2010

Samojed



När jag var mindre så ville jag så gärna ha en Samojedhund.
Det fanns ett zoo i närheten av där jag bodde som jag gick och hälsade på väldigt ofta.
Tyckte alltid att de hade en sån fin vit päls och var så mjuka och snälla.
Och jag drömde att jag hade en egen och önskade mig en så mycket,
då mamma var allergisk så var det ju i stort sett omöjligt.
Nu har jag iaf upptäckt att jag bor granne med en, han är super fin.

Nu blir det lite att fixa med innan jobbet. Vaknade kl 6 imorse och känner mig pigg som en lärka!
Ikväll ska jag kolla på mobil med pappsen, det är dax för en ny.

Ha en toppen dag!

LOVE!

2 kommentarer:

  1. Alltså. Jag tycker nog att du borde uppsöka läkare snarast Linnea. Att vakna av sig själv klockan sex och dessutom vara pigg är inte... friskt.

    SvaraRadera
  2. haha, jag vet.. men det var bara en dag tyvärr. Så jag är nog rätt frisk ändå :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen